onsdag den 20. marts 2013

Min første kogeblog

Jeg elsker at lave mad og jeg elsker at spise maden bagefter! Det har jeg gjort i mange år, og det er noget af det vigtigste i mit liv. Jeg hader kedelige madpakker og pasta og ketchup til aften, så derfor går meget af min tid med at tænke på aftensmaden, se madprogrammer for at blive inspireret og ellers endnu mere tankevirksomhed om mad, mad og atter mad.

Det bedste er snaskede ting, dvs. dip, sauce, dressing og sovs! Jeg bruger meget af tiden på at tænke på sovs, for som Thomas "Jeg skal klippes" Herman har sagt 100 gange i Masterchef, så binder saucen retten sammen, og ja det gør den! Sovs er fantastisk!

Mine venner har efterhånden hørt mig tale meget om mad, ligesom min familie og svigerfamilie oftest har fået et par gode råd med på vejen - nogle er glade for dem, andre synes det er lettere irriterende! Men en af mine venner Rune foreslog derfor jeg fik en blog, så jeg kan komme af med alle mine tanker om mad og dem der så gider lytte, kan "lytte" herinde!

Derfor vel(be)kommen til min blog - jeg håber du vil nyde mine forskellige indlæg om mad og dit og dat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar